bertenhenny2015.reismee.nl

Campertour Engeland/Schotland

Vrijdag morgen gaan we vertrekken voor een campertour door Engeland en Schotland.

We reizen eerst met de Eurostar naar Londen en vandaar met een regionale trein naar Toddington. Daar worden we dan opgehaald door de camper verhuurder ( als alles goed gaat).De eerste dag rijden we maar 20 mijl om te wennen aan de camper en het links rijden. Onderweg moeten we natuurlijk ook nog de boodschappen doen. Op 29 mei komen we dan weer naar huis, niet zo'n lange reis deze keer, maar we kijken er wel naar uit.

Groetjes

Henny Snijder

Arja

Een fijne vakantie gewenst en een goede reis.

Fred en Ingrid

Henny en Bert, nogmaals een heel fijne vakantie toegewenst en wij hopen dat het weer meezit. Het kan daar "spoken".
Goede reis en behouden thuiskomst!

Co van der Straaten

Geniet er van doe voorzichtig veel plezier GroetjesCo

Hans & Anita Jacobi

Kijken altijd geïnteresseerd uit naar jullie belevenissen. Dit keer niet zo ver, aan de overkant zal ik maar zeggen. Links rijden zal vies tegenvallen als je onverwachts op een vreemde situatie moet anticiperen. Onverwachte situaties ontstaan al heel snel na een bezoek aan een whiskey stokerij!.
Wij gaan kort na jullie terugkomst ook weer een ruim 5 weken durende reis maken. Op de planning staan: Texas, New Mexico, Colorado en een paar kleine stukjes van Utah en Arizona. Ook wij kijken er weer erg naar uit. Op de planning staat ook een whisky (bourbon) stokerij (let op de schrijfwijze!).
Toi toi en veilige thuiskomst.

Bram

Fijn dat ik weer met jullie, weliswaar op afstand, op vakantie mag. Kan ik op mijn comfortabele stoel weer meegenieten van jullie belevenissen/bezienswaardigheden.
Prettige vakantie en gezond terug !
Gr. Bram

Petra

Heel veel plezier en geniet ervan. Dan doen wij het wel met jullie leuke verhalen.

christine en bob

een beetje laat ( jullie zijn al vertrokken) maar daarom niet minder gemeend: een hele fijne vakantie en kom gezond weer terug. Natuurlijk gaan we meereizen en genieten van jullie verhalen en foto's. Nogmaals veel plezier
gr. christine en bob

Piet en Wil

Fijne vakantie en doe voorzichtig vooral bij de schotten